18 Mart 2012 Pazar

El ve Ayak Bakımı

    Ellerimiz ve ayaklarımız ne kadar da önemli değil mi ? Acaba onlara gereken önemi gösteriyor muyuz ? Ellerimizi güzel kremlerle şımartırken ayaklarımızı görmemezlikten mi geliyoruz ? 
    Sizi bilmem ama ben son zamanlarda ayaklarıma taktım kafayı. Vücut için aldığım kremlerimden sürüyordum onlara da ama yeteri kadar yoğun kremler olmadıklarında dolayı pek de bir yararını görmedim doğrusu. Bir de yanlış ayakkabı seçimlerinden dolayı ayaklarımda çatlamalar başladı ve buna hemen bir dur demek gerek diyerek attım kendimi alışveriş merkezine ve işte aldığım ürünler:




Schrunden Balsam : Bu ürün 75 ml olup fiyatı yaklaşık 3 TL'dir. Ürün %5 oranında üre içerir. Peki bu üre nedir neden önemlidir ? Üre, cildimizin doğal nemlendirme faktörünün ayrılmaz bir parçasıdır. Kuru, sert ve çatlak ciltlerde çoğunlukla üre miktarı azalmıştır. Bu durum daha fazla kurumaya neden olabilir. Üre (%10) Ayak Bakımı kuru ayaklara yoğun nem sağlar. İçerdiği yüksek miktardaki üre sayesinde nasırlaşmış cildin yumuşaması ve çözülmesi sağlanır.
Yorumlar : Ürünü hemen kullanmaya başladım ve gerçekten işe yaradı hatta gittim anneme de aynısından aldım :)  Daha çok ilaca benzer bir kokuya ve yapıya sahip. Bir o kadar da etkili. Kullandığım ilk günden itibaren hemen etkisini gösterdi. Tek sorun cilt tarafından hemen emilmediği için ayağımı nereye koyacağımı şaşırıyorum sürdükten sonra. Gece sürmek için uygun bir krem. Tavsiye ederim. 
    Almak isteyenler Rossmann'da bulabilirsiniz...


Intensive Creme : Bu ürün de 75 ml ve fiyatı yaklaşık 3 TL. Bunun içeriğinde %10 üre bulunuyor. 
Yorumlar : Çatlak kremini çatlaklarım geçtiği için daha seyrek kullanma kararı alıp hemen günlük bakım kremi olan bu ürüne başladım. Bildiğimiz nivea krem kokusuna sahip yoğun nemlendirici etkili bir krem. Sanırım bu ayak kremleri kolay kolay emilmiyor. o yüzden siza tavsiyem gece sürün ve yüzüstü yatın böylece ayak tabanlarınız üstte kalır ve krem daha fazla ayağınızda kalmış olur :) 






Sebamed- Hand + Nail Balm :  75 ml olan bu ürünün normal fiyatı 15 TL. Ben bunu Rossmann'dan 10 TL'ye almıştım. 
Yorumlar : Ürün çok çabuk emiliyor ve uzunca bir süre cildinizde kalıyor. Sürüldüğü andan itibaren elleri yumuşacık yapıyor. Tırnakları da koruduğu güçlendirdiği yazıyor üzerinde fakat daha onu anlamış değilim tırnaklarım sağlıklı görünüyor belki de hep böyleydi ya da gerçekten işe yarıyor ondan pek emin değilim açıkçası. Benim ellerim çok kuru olduğu için yoğun kremler kullanıyordum ama emilimi kötü olduğu için hiç hoş olmuyordu bu krem hem çok çabuk emiliyor hem de iyi bir nemlendirici, koruyucu. Tavsiye ederim...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder