2 Nisan 2012 Pazartesi

the Balm ;)

Merhaba herkese,
Uzun zaman önce yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim size.

Dünya kadınlar günü dolayısıyla yapılan çok şık indirimlerden biridir gratis indirimi. Bu sene, gratis'te de bulunan çok cici bir marka olan the Balm 'da %50 indirim vardı. Hemen arkadaşlarımla gratisin yolunu tuttum ve Balm Shelter tinted moisturizer SPF18 adlı ürünü aldım.




Şu an sitesindeki fiyatı $25.00. Dünya kadınlar günü indirimiyle 20 TL'ye aldım.
Daha önce kullandığım oriflame very me ve stila renkli nemlendiricilerden çok daha iyi. Cildime daha iyi uyum sağladı. Cilt tonunu düzenlemede başarılı. Güneş koruma faktörü (spf18) de içerdiğinden güneşli yaz günleri için ideal. Light, light/medium ve medium seçenekleri mevcut. Bendeki light/medium. Kapatıcılığı da işte bu şekilde :





 Çikolata kabını hatırlatan çok güzel bir kapta satılmakta. Stila'm hala bitmedi ama onu bırakıp the Balm'e başladım ve uzunca bir süre de bırakmaya hiç niyetim yok. O kadar memnun kaldım ki sürekli yanımda taşımak zırt pırt çantadan çıkarıp sürmek istiyorum, çok eğlenceli. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder