20 Mayıs 2012 Pazar

MAYBELLINE RUJ

    Anneler gününde indirim olur umuduyla gitmiştim gratise. Ama asıl indirim bir önceki gün olmuş :( Geriye kalan indirimlerle idare ettim ben de :) Maybelline 'de 3 AL 2 ÖDE kampanyası vardı. İndirimi gördükten sonra kendimi rujları incelerken buldum. Ve aldığım rujlar :

 




Normalde 22 TL falan olan bu rujları 15 TL'ye falan aldım çok da bir indirim olmadı ama olsun. İyi ki almışım !   Çok da iyi çok güzel iyi oldu tamam mı :)) (!)






Bu 620 Pink Brown rengi tam olarak yukarıdaki gibi duruyor. Çok tatlı, çok hoş bir renk.








Yukarıdaki ruj ise 422 Coral Tonic. Fotoğraf makinem kötü olduğu için renkler tam birbirini tutmuyor. Ama şöyle diyeyim çok tatlı bir nar çiçeği. Tam olarak üçüncü fotografta görünen renkle aynı. Dudakta da çok güzel duruyor. Tabi biraz da ben burdayım diyor ;)

Kalıcılığı öyle çok iyi değil, bir şeyle yiyip içtiğimde gidiyor. Ama çok da kötü değil. Ben tadını(!) ve kokusunu çok sevdim. Keşke rujların dış kabı da güzel olsaydı. Değişik bir tasarım yapabilirlerdi bence ;)

9 yorum:

  1. Kendi yorumumu kendim yapayım. Neden 3 değil de iki ruj :) Arkadaşımla beraber almıştık. O da coral tonic aldı. Hep aradığı ruj olduğunu söyledi :D

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, ikisi de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de var Coral Tonic çok güzel bence de ama biraz iddialı pek süremiyorum. Diğeri de güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya iddialı baya ;) Ama olsun o kadar sür ya bence

      Sil
  4. İlkini cok begendim ben. Gelecek indirimde ben de alacagm bir tane.bu arada dudakların ne guzelmis senin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ya böyle yakın çekim falan ben de emin olamadım bunlar benim dudaklarım mı diye ;)

      Sil
  5. 620 Pink Brown un rengı gercekten cok hoş cok dogal gorunuyor almak isterım

    YanıtlaSil
  6. WAY AMK BANADA ALIN

    YanıtlaSil
  7. SENİ SEVİYORUM İSMET

    YanıtlaSil