25 Haziran 2012 Pazartesi

Bu Kampanyaya Dikkat

   Geçen gün doktora gitmiştim. Cildim bronzlaşmaya başlayınca beyaz beyaz lekeler ortaya çıkıyordu. Neyseki korkacak bir şey yokmuş. Hastalık falan değilmiş. Bazı cilt yapıları daha az bronzlaşıyormuş. O senin cilt yapın. Dikkat et, güneşten korun, nemlendirici kullan dedi doktorum. Bana Bioderma nın bazı ürünlerini önerdi. Biri güneş kremi Photoderm AKN MAT SPF30 (Aslında 50 faktör kullanıyordum ama çok sivilce yapıyor o kremler deyince bunu önerdi. Sık sık yenilemem gerekiyor kremimi), diğeri ise nemsiz ciltler için olan Hydrabio Light Cream. İnternet araştırmamı yaptıktan sonra en uygun ve kampanyalı olan online eczanelerden eczanemizde.com'u tercih ettim. Buyrun işte aldığım ürünler :



    Ürünlerim kargo için bekliyor. Umarım elime bir an önce ulaşır ve haftasonu tatilimde kullanırım ve tabik itatil dönüşü sizlerle paylaşırım ;)   Unutmadan 89 TL üzeri alışverişlerde kargo ücreti alınmıyor.  Ürünlerin yanındaki muhteşem hediyeleri de dört gözle bekliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder