16 Haziran 2012 Cumartesi

Nike Winter Jogger

    Yaz geldi bu sıcak günde bottan mı bahsedilir derseniz  önce bir inceleyin  derim ;) Geçen kış betsi adlı bir alışveriş sitesinden aldım nike jogger botlarımı. Fırsat sitelerinden birinde karşılaştıgım 30 TL indirim sağlayan  4TL'lik hediye kuponunu görünce hemen aldım. Betsi adını hiç duymadığım için bazı tereddütlerim vardı ama ürün çok kısa bir sürede elime ulaştı.
    Bakalım beğenecek misiniz ? İşte nike winter jogger :




Her ne kadar bazı arkadaşlarım o ne be çocuk gibi, pembe falan gibi yorumlar yapsalar da bazı arkadaşlarım da çok güzel , çok tarz, bayıldım falan dediler. Ama en önemlisi ben çok severek aldım ve severek giydim. Karda baya iyi, kaymıyor :) Ama bunun önleri süet (resimden de anlaşılıyordur umarım) bu nedenle su geçiriyor :( Yağmurda falan olmaz yani. Karda baya giydim şansıma hiç kar eksik olmadı Ankara'dan bu sene. Karda dolaşırken falan hiç ıslanmadı ayaklarım ama sıcak bir yere girdiğimde ve süet kısımdaki karları temizlemediğimde  biraz ıslandı parmaklarım :( O yüzden eğer siz de bunlardan bir tane istiyorsanız ön kısımlarının süet olmamasına özen gösterin ;) Unutmadan çok sıcak tutuyor, hiç üşümedim ...

4 yorum:

  1. rengine bayıldım. Birde faceten beğeniver bir zahmet:)

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
  2. Ne kadınlar sevdim, aslında hiç yoktular demiş ya üstad, çocuksu ruhunuzu ve sevincinizi görünce o şiir geldi aklıma.

    Selam ve Sevgiler.

    YanıtlaSil